In de webshop kunt u betalen met IDEAL, Bancontact en de volgende creditcards: MasterCard, Visa, American Express en Maestro.
Veelgestelde vragen
Betalen
- Hoe kan ik betalen?
- Btw
Hoe kan ik betalen?
Btw
Alle prijzen van de artikelen in de webshop zijn inclusief 21% btw.
Levering
- Hoe lang is de levertijd?
- Hoe wordt het geleverd
- Waarvan is de verpakking gemaakt?
- Zijn er verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling volgen?
- Wordt er ook buiten Nederland geleverd?
Hoe lang is de levertijd?
Alle artikelen op voorraad worden binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd. Alle artikelen die op verzoek worden gemaakt, hebben een levertijd van 2 à 3 weken. Dit omdat de tas speciaal voor jou gemaakt zal worden en alle materialen eerst ingekocht moeten worden.
Hoe wordt het geleverd
Je aankoop zal geleverd worden met PostNL. Zodra je aankoop verzonden is, krijg je een track and trace-code zodat je jouw bestelling kunt volgen.
Waarvan is de verpakking gemaakt?
Zijn er verzendkosten?
Voor je bestelling zijn er geen verzendkosten. Mocht je jouw aankoop retour zenden, dan zijn die verzendkosten wel voor eigen rekening.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker. Je bestelling wordt verzonden met PostNL en zodra je bestelling is verzonden, krijg je een track en trace-code via de mail zodat je jouw aankoop kunt volgen.
Wordt er ook buiten Nederland geleverd?
Nee. Op dit moment leveren we alleen binnen Nederland. Mocht je toch vanuit het buitenland willen bestellen, dan zou je het artikel bijvoorbeeld bij een PostNL-punt kunnen laten leveren dichtbij de grens, of misschien ken je iemand in Nederland (familie, vrienden) die het artikel voor je zou willen ontvangen.
Retourneren
- Retourformulier
- Herroepingsrecht
- Modelformulier voor herroeping
- Kan ik een artikel retourneren?
- Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
- Naar welk adres kan ik mijn artikel retour zenden?
- Zitten er kosten verbonden aan het retourneren?
- Krijg ik mijn volledige bedrag terug?
Retourformulier
Herroepingsrecht
Wat is het herroepingsrecht?
Bij aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de koopovereenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Dat is het herroepingsrecht.
De consument heeft recht op een minimale bedenktijd van 14 dagen. Een langere bedenktijd mag ook. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Tijdens de bedenktijd heeft de consument het recht om het product te beoordelen en te proberen zoals hij dat normaal gesproken ook in de zogenaamde ‘stenen winkel’ zou mogen. Als de informatie op de verpakking toereikend is – denk bijvoorbeeld aan batterijen – dan zal het niet nodig zijn om de verpakking te openen.’ Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Wat zijn de verplichtingen voor de consument?
De consument zal zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Als hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijk instructies.’
Enkele tips bij het retourneren van een product:
- Bekijk de retourpagina van de webshop en volg de instructies.
- Zorg ervoor dat je de afzender vermeldt op het pakket. Mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen.
- Verpak de artikelen goed, zodat ze niet beschadigen in het retourproces. Bij artikelen die beschadigd retour komen, is de waardevermindering voor jouw rekening.
- Verzeker je pakket als het een dure bestelling betreft. Mocht er iets misgaan met de verzending, dan ben jij verantwoordelijk.
- Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.
Modelformulier voor herroeping
Kan ik een artikel retourneren?
Jazeker. Elke consument heeft het recht tot 14 kalenderdagen na ontvangst van zijn bestelling de tijd om aan te geven zijn bestelling geheel of gedeeltelijk te willen retourneren. Na aanmelding van de retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen naar de webwinkel. De consument krijgt dan het gehele orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending terug . Wel draagt de consument zelf zorg voor het retour richting de webwinkel en de kosten die daarbij komen kijken.
Vaak is het onduidelijk dat het gaat om tweemaal 14 dagen, namelijk; 14 dagen om het retour aan te melden en nogmaals 14 dagen om daadwerkelijk terug te sturen. Geeft de consument 5 dagen na ontvangst aan te willen retourneren, dan heeft hij vanaf dat moment nog 14 dagen om het product retour te sturen. In totaal heeft in dit voorbeeld de consument dus 19 dagen na ontvangst om te retourneren.
Enkele tips bij het retourneren van een product:
- Bekijk de retourpagina van de webshop en volg de instructies.
- Zorg ervoor dat je de afzender vermeldt op het pakket. Mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen.
- Verpak de artikelen goed, zodat ze niet beschadigen in het retourproces. Bij artikelen die beschadigd retour komen, is de waardevermindering voor jouw rekening.
- Verzeker je pakket als het een dure bestelling betreft. Mocht er iets misgaan met de verzending, dan ben jij verantwoordelijk.
- Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
- Meld je retour aan binnen 14 dagen na ontvangst door een mailtje te sturen naar info@ingridmartine.nl onder vermelding van Retouren. Je krijgt dan zo snel mogelijk een e-mail met een retourformulier. Je kunt het retourformulier ook vinden onder het kopje Retourneren onderaan de website.
- Retourneer het artikel binnen 14 dagen na aanmelden van je retour. (Zie ook: Kan ik een artikel retourneren?)
- Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in.
- Stop het artikel onbeschadigd en samen met het retourformulier in de originele verpakking.
- Verpak de artikelen goed en zorg dat de doos goed dichtgeplakt zit, zodat ze niet beschadigen in het retourproces. Bij artikelen die beschadigd retour komen, is de waardevermindering voor jouw rekening.
- Breng het naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt en zorg ervoor dat het voldoende gefrankeerd is. De retourkosten zijn voor rekening van de consument.
- Stuur het pakket naar: ingrid martine, Postbus 104, 2630 AC Nootdorp
- Zorg ervoor dat je de afzender vermeldt op het pakket. Mocht er iets fout gaan in het verzendproces, dan kan het pakket altijd bij jou terugkomen.
- Verzeker je pakket zo nodig als het een dure bestelling betreft. Mocht er iets misgaan met de verzending, dan ben jij verantwoordelijk.
- Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.
- Binnen 14 dagen na aanmelding van je retour en na ontvangst van het artikel of bewijs van verzending, wordt het bedrag van de geretourneerde artikel(en) terugbetaald.
Naar welk adres kan ik mijn artikel retour zenden?
Je kunt je artikel retour sturen naar:
ingrid martine
Postbus 104
2630 AC Nootdorp
Zitten er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, de kosten voor het retourneren zijn voor de consument.
Krijg ik mijn volledige bedrag terug?
Binnen 14 dagen na aanmelding van je retour en na ontvangst van het artikel of bewijs van verzending, wordt het volledige bedrag van de geretourneerde artikel(en) terugbetaald.
De retourkosten zijn voor rekening van de consument.
Bij terugbetaling wordt dezelfde terugbetaalmethode gebruikt als waar je mee betaald hebt.
Garantie
- Zit er garantie op mijn tas?
- Kan ik mijn tas laten repareren?
Zit er garantie op mijn tas?
Op alle artikelen die je koopt krijg je de wettelijke garantie. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen of als het artikel na geringe tijd kapot gaat, zal er gezorgd worden voor een passende oplossing. Stuur voordat je het product retour stuurt een mailtje naar info@ingridmartine.nl onder vermelding van Garantie, samen met een uitgebreide omschrijving van je klacht en een foto van het probleem om aanspraak te maken op de garantie. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op en zal mijn uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Kan ik mijn tas laten repareren?
Jazeker. Stuur een mailtje naar info@ingridmartine.nl onder vermelding van Reparatie, samen met een uitgebreide omschrijving van je reparatie verzoek en stuur een foto van het probleem mee, zodat ik goed kan zien wat er mis is en/of ik het kan verhelpen. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn en/of daar eventuele kosten aan verbonden zijn.